پاسخ به‌آیت‌الله بی‌بی‌سی
آیت‌الله بی‌بی‌سی با پخش گزارشی در مورد فیلم کودکان اشرف
که همزاد فیلم سرهنگ ثریا در داخل ایران
و جشنواره دهه زجر توسط وزارت اطلاعات رژیم است
از خجالت خامنه‌ای درآمد!
 
پاسخ به آیت‌الله بی‌بی‌سی
آیت‌الله بی‌بی‌سی در یک دست تکان دادن آشکار برای رژیم آخوندی و جبران پخش ماجرای قتل فجیع نیکا شاکرمی طبق معمول به پاچه‌گیری از مجاهدین پرداخت.
آیت‌الله بی‌بی‌سی با پخش گزارشی در مورد فیلم کودکان اشرف که همزاد فیلم سرهنگ ثریا در داخل ایران و جشنواره دهه زجر توسط وزارت اطلاعات رژیم است، از خجالت خامنه‌ای درآمد!
خامنه‌ای صبح امروز (دوشنبه ۲۴ اردیبهشت) در یک نمایشگاه پوشالی، کتاب مورد علاقه خود خاطرات لاجوردی جلاد مجاهدین در اوین را به یادگار برداشت تا سرهنگ ثریا و فیلم کودکان اشرف تنها نمانند!
قبل از آیت‌الله بی‌بی‌سی تبرائیان وقایع نگار وزارت اطلاعات در آخرین جلسه دادگاه و محاکمه غیابی ۱۰۴تن از مجاهدین مدعی همین کودکان شد که مجاهدین ۹۰۰تن از آنها را در جریان جنگ کویت از عراق به آمریکا و اروپا فرستادند و هیچیک از آنها در نزد مجاهدین چه قبل و چه بعد از جنگ کویت هیچ صدمه‌ای ندید.
دژخیم تبرائیان به دلسوزی برای کودکان سابق (۳۳سال پیش) پرداخت که اکنون در اروپا و آمریکا به‌سر می‌برند و از منتهای رفاه و امنیت و آسایش برخوردارند. هدف از این اشک تمساح، سرپوش گذاشتن بر کودکان کار و زباله‌گرد و کارتن‌خواب و کولبر و سوختبر است که هر روز هدف شلیک و رگبارهای رژیم قرار می‌گیرند.
رضایت خامنه‌ای و سپاه و اطلاعات آخوندی از آیت‌الله بی‌بی‌سی هم‌چنین برای منحرف کردن اذهان از ۴۴۰هزار دانش‌آموز اعزامی و پتوپیچ در میدانهای مین جنگ ضدمیهنی است که به‌قول سرکردهٔ سپاه «سربازان یکبار مصرف» بودند.
هدف مهمتر دیگر همزمان با محاکمه غیابی مجاهدین سرپوش گذاشتن بر تیرباران انبوه نوجوانان و دانش‌آموزان ۱۳ تا ۱۷ساله از ۳۰خرداد ۱۳۶۰ تا شهریور و ۵مهر همان سال و سالهای بعد که اسامی و مشخصات و عکس‌های اغلب آنها در نشریه مجاهد و در کتاب مشخصات ۲۰هزار تن شهیدان مجاهد خلق در نبرد با رژیم ضدبشری آخوندی، آمده است.
آیت‌الله بی‌بی‌سی و فیلمساز مربوطه (سارا معین) هیچ اشاره‌یی به بیانیه ۵۳۸جوان ایرانی در رابطه با دروغهای مورد پسند اطلاعات آخوندها در فیلم کودکان اشرف نکردند.
کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت در فروردین ۱۴۰۳ فتواهای خمینی در جنگ ضدمیهنی و اعتراف آشکار رحیم صفوی «دستیار و مشاور عالی» خامنه‌ای به اعزام یک میلیون دانش‌آموز به جبهه‌های جنگ و فیلم‌سازیهای وزارت بدنام اطلاعات و مزدوران آن علیه مجاهدین برای در بردن رژیم را منتشر کرد.
در فتواهای خمینی با خط و مهر خودش رضایت والدین برای رفتن دانش‌آموزان به جبهه‌ها لازم نیست.
خمینی برای حفظ نظام با دستخط خود رفتن به جبهه‌های جنگ تجاوزکارانه را مقدم بر هر کاری از مدرسه رفتن نوباوگان گرفته تا مشاغل اداری و خدماتی، وظیفهٔ واجب و الزامی همه اعلام کرد.
رژیم خمینی، استفادهٔ گسترده از ۱۰میلیون دانش‌آموز بیگناه ایرانی به‌عنوان منبع اعزام نیروی انسانی به جبهه‌های جنگ را در دستور کار قرار داد.
اکرمی وزیر آموزش و پرورش رژیم خمینی در همان زمان اعلام کرد: اولین هدف آموزش و پرورش آن است که تمام قوایش را صرف تجهیز و آموزش (جنگی) ۱۰میلیون دانش‌آموز کند.
رفیق‌دوست وزیر سپاه پاسداران خمینی گفت: در سال ۶۲ در عملیات خیبر ۵۷% نیروهای رزمنده دانش‌آموز بودند.
توصیف صحنه «صحرای مین» و تکه‌تکه شدن دانش‌آموزان در روزنامهٔ اطلاعات رژیم در ۱۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ بسیار تکان‌دهنده است.
اطلاعات رژیم نوشت: بچه‌ها از روی مین‌ها می‌گذشتند و چشم‌ها دیگر نمی‌دید و گوش‌ها دیگر نمی‌شنید و لحظاتی بعد گرد و غبار که فرو می‌نشست هیچ نبود! تکه‌های گوشت و استخوان در گوشه و کنار صحرا، هر تکه‌ای بر سنگی چسبیده... بدنهای خردسال بچه‌ها، تکه تکه، ریزه ریزه و ذره ذره بر اطراف دشت پاشیده.
روزنامه اطلاعات: گاه بچه‌ها پیش از عبور و پای گذاشتن بر مین، پتو بر خویش می‌پیچند و می‌غلتند تا تکه‌ها و پاره‌ها چندان پراکنده نشوند که نتوان فراهم آورد و به پشت جبهه انتقال داد و بر سر دستها برد.
مهدی ابریشمچی مسئول کمیسیون صلح شورای ملی مقاومت در فروردین ۱۴۰۳ با تأکید بر همین فاکتها خاطرنشان کرد: موارد بالا به‌روشنی نقش کثیف و ننگین فیلم‌سازان وزارتی با فرافکنی و استفاده از برچسب «کودک سرباز» علیه مجاهدین را برای در بردن رژیم نشان می‌دهد.
مارتین پاتسلت عضو هیأت‌رئیسه کمیته آلمانی همبستگی برای ایران آزاد و نماینده سابق مجلس فدرال آلمان به مدیر جشنواره فیلم یوتوبوری و اسقف اعظم سوئد مارتین مودئوس دربارهٔ استفاده ابزاری وزارت اطلاعات از فستیوال فیلم علیه مجاهدین و مقاومت ایران آن هم از طریق یک نهاد مذهبی در بهمن ۱۴۰۲ نوشت: ما تعجب کردیم که یک سایت بدنام به‌نام «انجمن نجات» که انجمن پوششی وزارت اطلاعات ایران است برای یک فیلم با عنوان «کودکان کمپ اشرف» تبلیغ می‌کند.
مارتین پاتسلت: برخلاف ادعاهای دروغین رژیم ایران و عوامل آن، مجاهدین هیچ کودکی را از مادرش جدا نکردند و تمامی کودکانی که در بمبارانها در جنگ کویت از کمپ اشرف در عراق به اروپا و آمریکا فرستاده شدند، به درخواست مکتوب والدین آنها بوده که قابل انتشار و ارائه به مراجع بین‌المللی است.
مارتین پاتسلت: جدا کردن و فرستادن کودکان به خارج به قصد تولید سرباز یک دروغ مسخره وزارت اطلاعات آخوندها و سایت‌های آن است. مجاهدین فقط هزینه و زحمات را متحمل شدند.
پاتسلت: سایت انجمن نجات وزارت اطلاعات مجموعه‌یی از فاکت‌های دروغ در مورد دادگاه هامبورگ که من خودم از شاهدان آن بودم، ارائه داده است.
پاتسلت: وزارت اطلاعات در سال ۲۰۲۱ تلاش کرد از طریق یکی از سوژه‌های فیلم‌سازی به نام امیر یغمایی از دادگاه هامبورگ برای مقاصد تبلیغاتی علیه مجاهدین استفاده کند. در حالی که دادگاه هیچگاه این فرد را به‌عنوان شاهد نپذیرفت.
بنابراین ما آژیر را به صدا درمی‌آوریم: لطفاً به دام ماشین پروپاگاندای رژیم رژیم ایران نیفتید!
نامه ۷هنرمند برجسته مقاومت به مسئول روابط عمومی کلیسای سوئد که وزارت اطلاعات و مزدوران فیلم «کودکان کمپ اشرف» را از طریق آن وارد فستیوال کردند در بهمن ۱۴۰۲.
محمد شمس، ناهید همت‌آبادی، گیسو شاکری، خسرو شهریاری، امیر آرام، فریدون ژورک و دکتر حمیدرضا طاهرزاده: دست‌اندرکاران این فیلم افرادی شناخته شده با روابط مشکوک با رژیم ایران هستند.
نامه دکتر آلخو ویدال کوادراس پس از ترور توسط تروریستهای رژیم به رئیس جشنواره فیلم در یوتوبوری دربارهٔ قالب کردن سناریوی وزارتی افترائات علیه مجاهدین: من ۱۵سال نایب‌رئیس پارلمان اروپا بودم و در اکتبر ۲۰۰۸ هدایت هیأت پارلمان اروپا را به اشرف در عراق برعهده داشتم و این فرصت منحصر به‌فرد را داشتم که با صدها تن از اعضای مجاهدین خلق، از جمله نسل جوان در اردوگاه صحبت کنم.
دکتر ویدال کوادراس: سایت‌های وابسته به وزارت اطلاعات و امنیت ایران، از جمله انجمن نجات که تبلیغات اکران این فیلم را آغاز کردند در تلاش برای تحریف روایت حدود یک‌هزار کودکی هستند که در طول این مدت به سلامت در جریان بمبارانهای سال ۱۹۹۱ از عراق نقل مکان کرده‌اند.
این مشابه تخلیه کودکان فنلاندی به سوئد در جنگ جهانی دوم یا کودکان اوکراینی است که برای نجات جان آنها به کشورهای همسایه فرستاده شدند.
جوامع ایرانیان شامل ۲۷۹ انجمن، جامعه و تشکل ایرانی در کشورهای مختلف جهان، هواداران مجاهدین و پشتیبانان شورای ملی مقاومت ایران، در اسفند ۱۴۰۲ سناریوی اطلاعات آخوندی درباره فیلم‌سازی علیه مجاهدین را فاش کردند.
جوامع ایرانیان نوشتند: فیلم «بچه‌های کمپ اشرف» و اطلاعیه «حمایت از آزادی بیان و نمایش مستند (!) بچه‌های کمپ اشرف» حلقات به هم پیوسته توطئه اطلاعات و سپاه پاسداران، برای مقابله با مقاومت سازمان‌یافتهٔ مردم ایران و مشخصاً مجاهدین است.
این فیلم نسخهٔ خارجی فیلم «سرهنگ ثریا» و نیمروز به سفارش خامنه‌ای برای ممانعت از جذب جوانان به کانون‌های شورشی ساخته شده است.
جوامع ایرانیان: هم‌زمانی محاکمه غیابی رهبران مقاومت و بیش از ۱۰۰تن اعضای مجاهدین و شورا توسط قضاییه جلادان با عرضهٔ این قبیل فیلم‌ها به بازار سیاست تصادفی نیست.
جوامع ایرانیان: فاشیست‌های عمامه‌دار همواره عناصر خودفروخته را تحت عنوان کارشناس و محقق یا هنرمند و روشنفکر و خبرنگار و فیلمساز به خدمت گرفته‌اند تا هر یک با روش‌های خاص خود بر ضد مقاومت خلق و مجاهدین خلق بساط پهن کنند.
جوامع ایرانیان: شرم‌آور است که کسی با هزینه مجاهدین و بر روی رنج و خون مجاهدین به اروپا و آمریکا رفته و به‌رغم کودکان کارتن‌خواب و گورخواب و کودکان کار در ایران، اکنون با بهترین امکانات رفاهی خوش می‌گذراند، اما دو قورت و نیمش هم از یک مقاومت غرقه در خون باقی باشد که چرا ۳۳سال پیش در زمان جنگ کویت در مهیب‌ترین بمبارانها، مجاهدین او را برای نجات جانش از عراق به خارجه فرستاده‌اند.
هیچ انسان باشرفی در این مسیر گام برنمی‌دارد و ملعبه دست اطلاعات آخوندی علیه مجاهدین نمی‌شود.
جوامع ایرانیان: مصرف حربهٔ زنگ‌زده کودک سرباز، هم‌چنین دربردن رژیم از جنایاتش علیه کودکان است. از جمله فرستادن ۴۴۰هزار دانش‌آموز بر روی میدانهای مین، اعدام نوجوانان، کشتار نوجوانان در قیامهای ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ و حتی مسلح کردن کودکان زیر ۱۵سال برای سرکوب قیامها در ۱۴۰۱.
یک سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین گفت: آیت‌الله بی‌بی‌سی از انبوه نامه‌ها و موضع‌گیری‌ها در مورد ترفندهای وزارت اطلاعات و مستخدمان و مزدور بچگان گذشته و حال آن، به‌دقت و به تفصیل اطلاع دارد. اما پرداخت به رژیم از کیسه مجاهدین و بر روی دریای رنج و خون آنها تنها عذری است که آخوندها و جلادان و دژخیمان از او می‌پذیرند و رضایت می‌دهند تا در سایر زمینه‌ها هر چه می‌خواهد روضه‌خوانی کند.
سخنگوی مطبوعاتی افزود: در سر بریدن سیاسی مجاهدین توسط آیت‌الله بی‌بی‌سی هموار کننده راه اعدام و ترور و سربریدن فیزیکی آنهاست در ۴۰سال گذشته صدها نمونه وجود دارد.
سخنگوی مطبوعاتی مجاهدین هموطنانی را که خواهان اطلاعات بیشتر در خصوص فیلم وزارتی کودکان اشرف هستند، به شاهدان و هم‌چنین مقالات روشنگری که در رسانه‌ها و سایت‌های مقاومت ایران منتشر شده است ارجاع داد.
شاهدان و مقالات از جمله: خواهر مجاهد اکرم حبیب خانی (مادر یکی از بازیگران اطلاعاتی در فیلم)، احسان اقبال، مریم فرشید، دکتر محمد ممقانی، صالح کهندل، محمد گلزار، حسین رضوی، حسین قهرمانی، جعفر جعفر ثانی، اصغر ادیبی، زینت میرهاشمی سردبیر نبرد خلق، پروفسور حسین سعیدیان، بهرام رحمانی، صدرالدین تام، حسین مهینی، دکتر عزیز فولادوند، حسین یعقوبی، رضا محمدی و شاعر مبارز جمشید پیمان.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید