بیش از ۷ ماه پس از آغاز جنگ در غزه؛ اکنون هر ناظر سیاسی در گفته‌هایش بیان می‌کند که سر مار یا اختاپوس در حکومت آخوندی است؛ اما این حرف را ۴ دهه پیش مقاومت ایران بیان کرده و در این سالیان بهای آن‌را پرداخته.
آخرین نمونه‌ٔ آن افشای کارخانه‌ٔ فوق سری ساخت پهپاد و مرکز آموزش آن برای سپاه و شبه‌نظامیان حزب‌الشیطان است. اطلاعاتی ریز و دقیق که هم‌چنان موضوع گزارشهای رسانه‌های جهانی است.
از جمله فاکس نیوز در این باره نوشت: «سازمان مجاهدین خلق ایران، وجود یک سایت سری پهپاد در ایران را فاش کرد. سایتی که در آن اعضای سپاه برای استفاده از پهپادهای مختلف از جمله سری پهپادهای مهاجر آموزش می‌بینند. گزارش‌شده است که کارکنان صنعت هوانوردی قدس به مأموران نیابتی حزب‌الله و سایر گروه‌های نیابتی رژیم ایران در استفاده از پهپادهایی مانند مهاجر-۴ آموزش می‌دهند».
علیرضا جعفرزاده، معاون دفتر شورای ملی مقاومت در واشنگتن دی سی، به فاکس نیوز دیجیتال گفت: "هفت ماه پس از درگیری منطقه‌ای، آشکار شده است که رژیم در تهران"سر مار" جنگ و صادرات تروریسم در خاورمیانه است. به‌این ترتیب، دولتهای غربی باید به‌جای سازش و تعامل در برخورد با تهران، قاطعیت خود را اعمال کنند و آن را برای فعالیت‌های بدخواهانه خود پاسخگو کنند»

لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید