گزارش فاکس‌نیوز از افشاگری جدید شورای ملی مقاومت ایران (کمیسیون امنیت و ضدتروریسم) 
مقاومت ایران سایت فوق سری پهپادی رژیم ایران را که توسط سپاه پاسداران و نیابتی‌های تروریست استفاده می‌شود فاش کرد
این گزارش شواهدی از یک سایت پهپادی فوق سری را در شمال قم ارائه می‌دهد
خامنه‌ای از سال ۲۰۰۴شخصاً بر پروژه پهپادهای رژیم ایران نظارت داشته است
 
فاکس نیوز آمریکا در ۱۰می ۲۰۲۴ در گزارشی از افشاگری جدید شورای ملی مقاومت ایران می‌نویسد: «این گزارش شواهدی از یک سایت هواپیماهای بدون سرنشین فوق سری را در جمهوری اسلامی ایران، در شمال شهر قم در منطقه گنجینه ارائه می‌دهد.
بر اساس این گزارش، اعضای سپاه پاسداران برای استفاده از «انواع هواپیماهای بدون سرنشین» در پایگاه، از جمله سری مهاجر، ساخته‌شده توسط صنعت هوانوردی (موسوم به) قدس، آموزش دیده‌اند. کارمندان صنعت هوانوردی قدس هم‌چنین از این سایت برای آموزش گروه‌های کوچکی از نیروهای نیابتی حزب‌الله و اعضای گروه‌های نیابتی (رژیم) ایران از سوریه، یمن و عراق برای استفاده از سکوی پهپاد مهاجر-۴ استفاده می‌کنند.
این سایت وجود هواپیماهای بدون سرنشین مهاجر-۴، مهاجر-۶ و مهاجر-۱۰ را نشان می‌دهد
علیرضا جعفرزاده، معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در واشنگتن دی‌سی، به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «هفت ماه پس از شروع جنگ در منطقه، آشکار شده است که رژیم حاکم بر تهران «سر مار» جنگ و صدور تروریسم در خاورمیانه است. از این‌رو، دولتهای غربی باید به‌جای سازش و تعامل در برخورد با (حکومت) تهران، قاطعیت اعمال کنند و آن را به‌خاطر فعالیت‌های شرورانه‌اش مورد حسابرسی قرار بدهند.
صنعت حمل و نقل هوایی قدس در فهرست تحریم‌های وزارت خزانه‌داری قرار دارد.
جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین در زرادخانه آن، مهاجر-۱۰، می‌تواند یک محموله ۳۰۰کیلوگرمی را برای برد ۲۰۰۰کیلومتر حمل کند.
پهپادها در تشدید تنش در خارج پس از ۷ اکتبر... نقش داشته‌اند. مؤسسه صلح ایالات متحده خاطرنشان می‌کند که «نیروهای آمریکایی مستقر در سراسر خاورمیانه بیش از ۱۶۰بار توسط شبه‌نظامیان حامی (رژیم) ایران بین اکتبر ۲۰۲۳ و فوریه ۲۰۲۴ مورد حمله قرار گرفتند».
یکی از این حملات مرگبار بود. در ۲۸ ژانویه، یک نیابتی (رژیم) ایران از یک پهپاد برای کشتن سه سرباز آمریکایی در اردن استفاده کرد. جان کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفت که (گروه موسوم به) مقاومت اسلامی در عراق پشت این حمله بوده است.
فاکس نیوز به‌نقل از اسناد افشا شده توسط کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت می‌افزاید:
(این) اسناد و تصاویر هوایی نشان می‌دهد چگونه سایت قم در سال‌های اخیر گسترش یافته است. این سایت اولین بار در فوریه ۲۰۰۵ به‌عنوان زمین آزمایش پهپاد پیشنهاد شد. در ماه می‌ ۲۰۰۶، ۱۸۰۰هکتار زمین در نزدیکی قم به وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح تحویل داده شد.
عکس‌های هوایی اولین باند ۵۰۰متری سایت را نشان می‌دهد که در سال ۲۰۰۷ ایجاد شد. در سال ۲۰۱۴ عکس‌ها نشان داد که باند فرودگاه به ۱۴۰۰متر گسترش یافته است (و). در سال ۲۰۲۰ به ۱۵۰۰متر گسترش پیدا کرد تا پهپادهای بزرگتر نیز بتوانند آزمایش شوند. عکس‌های افزوده نشان می‌دهد که یک آشیانه حدود ۳۰ در ۴۰متری در سال ۲۰۲۱ اضافه شده است.
بر اساس این گزارش علی خامنه‌ای «از سال ۲۰۰۴ شخصاً بر پروژه پهپادهای (رژیم) ایران نظارت داشته است».
مقاومت ایران از کشورهای غربی می‌خواهد اقدام مشابه آمریکا را در پیش بگیرند که در سال۲۰۱۹ سپاه پاسداران را به‌عنوان یک سازمان تروریستی خارجی لیست‌گذاری کرد.
   
🙏لطفا به اشتراک بگذارید